Retro Cars kisokos
Ez az oldal a Retro Cars Club kis mellék része, ahol időröl időre az RCC tulajdonában lévő autókról fogunk megosztani érdekességeket, illetve más egyéb tudnivalókat.
  • 10 ember kedveli
  • 3 Bejegyzések
  • 9 Fényképek
  • 0 Videók
  • 0 Vélemények
  • Autók és járművek
Keresés
Újdonságok mostanában
  • Sziasztok

    Bár el telt egy hónap az utolsó poszt óta, ugyanúgy nagyon szívesen mutatom nektek e a következő autónkat, ami nem más mint a Lampadati Viseris.
    Ez az újabb különlegesebb sport autó szintén egy rajongók adománya volt a klubnak. A Viseris igazán különleges karosszsériáján több különleges megoldást is taláhatunk arra hogy még egyedibb és utánozhatatlanabb autó legyen. Elöl helyet kapott egy széles szívónyílást és egy osztott hüttőrácsot is. Ezen kívül két különlegesebb fényszóró is el helyezkedik az autó elején, amik mikor eljön az ideje kifordúlnak helyükről. Illetve nem maradhat le a kis csomagtartó sem, mivel igen..ez a gyönyörűség far és középmotoros, így elöl kapott helyet, az akkumlátorral együtt. Hátul a rendszámbtábla felett láthatjuk az ízléses Lampadati feliratot, amit még közrefog két csíkozott hátsó lámpa is. Ezek alatt pedig egy hangtompító található, ikertartályú dubla kipufogócsővel. Az autó belseléyben hasonló számlapkészletet találhatunk akárcsak a Banshee-ben, viszont itt úgy rendezték el hogy a mérőműszerek a vezetőoldalon, míg a légkondicionáló a múszerfal közepén és szélein helyezkednek el.
    A motorháztető alatt pedig egy egykaros V8-as motor lapul kéthordós karburátorokkal 5 sebességes sebességváltóval összekapcsolva.
    Talán kicsit nehezebb vele bánni mint egy átlagos autóval, de hétvégi kiruccanásokra teljesen alkalmas.
    Sziasztok Bár el telt egy hónap az utolsó poszt óta, ugyanúgy nagyon szívesen mutatom nektek e a következő autónkat, ami nem más mint a Lampadati Viseris. Ez az újabb különlegesebb sport autó szintén egy rajongók adománya volt a klubnak. A Viseris igazán különleges karosszsériáján több különleges megoldást is taláhatunk arra hogy még egyedibb és utánozhatatlanabb autó legyen. Elöl helyet kapott egy széles szívónyílást és egy osztott hüttőrácsot is. Ezen kívül két különlegesebb fényszóró is el helyezkedik az autó elején, amik mikor eljön az ideje kifordúlnak helyükről. Illetve nem maradhat le a kis csomagtartó sem, mivel igen..ez a gyönyörűség far és középmotoros, így elöl kapott helyet, az akkumlátorral együtt. Hátul a rendszámbtábla felett láthatjuk az ízléses Lampadati feliratot, amit még közrefog két csíkozott hátsó lámpa is. Ezek alatt pedig egy hangtompító található, ikertartályú dubla kipufogócsővel. Az autó belseléyben hasonló számlapkészletet találhatunk akárcsak a Banshee-ben, viszont itt úgy rendezték el hogy a mérőműszerek a vezetőoldalon, míg a légkondicionáló a múszerfal közepén és szélein helyezkednek el. A motorháztető alatt pedig egy egykaros V8-as motor lapul kéthordós karburátorokkal 5 sebességes sebességváltóval összekapcsolva. Talán kicsit nehezebb vele bánni mint egy átlagos autóval, de hétvégi kiruccanásokra teljesen alkalmas.
    Imádom
    1
    0 Hozzászólás 1 Megosztás 3E Megtekintés 0 Vélemények
  • Meg is hoztuk nektek az első autónkat. Ami nem más mint a Stringer GT. Ezt az autót még egy egykori lelkes gyűjtőnk adományozta a club részére. Ráadásul ő nem is a hagyományos utcai verzió hanem az egyel már sportosabb, és erősebb utód, kinek a motorja ezuttal hátulra szorult, illetve kapott magára 4 dublacsöves karburátort. Elődéhez képest ez a verzó már keménytetővel és kevesebb króm karoszéria elemmel érkezett a piacra. Belsőleg megkapta ugyanazt a faborítást akárcsak a Stringer. Ha kicsit sportosabb és egyedibb hatásra vágynátok akkor ajánlom ezt a kis csodagépezetet. Vagy legalábbis egy testvérét. Ugyanis ez a darab továbbra is büszke helyen áll minálunk.
    Meg is hoztuk nektek az első autónkat. Ami nem más mint a Stringer GT. Ezt az autót még egy egykori lelkes gyűjtőnk adományozta a club részére. Ráadásul ő nem is a hagyományos utcai verzió hanem az egyel már sportosabb, és erősebb utód, kinek a motorja ezuttal hátulra szorult, illetve kapott magára 4 dublacsöves karburátort. Elődéhez képest ez a verzó már keménytetővel és kevesebb króm karoszéria elemmel érkezett a piacra. Belsőleg megkapta ugyanazt a faborítást akárcsak a Stringer. Ha kicsit sportosabb és egyedibb hatásra vágynátok akkor ajánlom ezt a kis csodagépezetet. Vagy legalábbis egy testvérét. Ugyanis ez a darab továbbra is büszke helyen áll minálunk.
    Like
    1
    0 Hozzászólás 1 Megosztás 2E Megtekintés 0 Vélemények
  • Imádom
    1
    0 Hozzászólás 0 Megosztás 463 Megtekintés 0 Vélemények
További történetek