Obey Argento
Az Argento az egyik személyes kedvencem, igazi bolondos családi autó, ízig-vérig sportos megjelenéssel!
Ez a konkrét példány egy nagyon kedves ismerősömé, aki bátorkodott kihasználni az "xTraECU" előnyeit, több-kevesebb sikerrel. Az autó sehogy sem akart összhangban lenni magával, nehézkesen gyorsult és a végsebessége sem volt a legjobb.
Nem régóta foglalkozom az xTraECU programozásával, de ez az autó jelentette az egyik legnagyobb kihívást számomra! Nagyon nehéz volt megtalálni az arany-közép útat, hogy az autó gyorsulása és nyomatékleadása, valamint a végsebessége érezhető legyen egy ekkora beruházás után.
A műtét sikerrel zárult, a kocsi 180 km/h óra helyett 217 km/h végsebességet ért el, és a gyorsulása is érezhetően javult.
Végül a küldetés sikeres volt, és ami a legfontosabb: a tulaj elégedett.
Támogasd a lajhárokat, hogy feltudjanak mászni a fára, válaszd a Csirmi Chiptuningot.
Az Argento az egyik személyes kedvencem, igazi bolondos családi autó, ízig-vérig sportos megjelenéssel!
Ez a konkrét példány egy nagyon kedves ismerősömé, aki bátorkodott kihasználni az "xTraECU" előnyeit, több-kevesebb sikerrel. Az autó sehogy sem akart összhangban lenni magával, nehézkesen gyorsult és a végsebessége sem volt a legjobb.
Nem régóta foglalkozom az xTraECU programozásával, de ez az autó jelentette az egyik legnagyobb kihívást számomra! Nagyon nehéz volt megtalálni az arany-közép útat, hogy az autó gyorsulása és nyomatékleadása, valamint a végsebessége érezhető legyen egy ekkora beruházás után.
A műtét sikerrel zárult, a kocsi 180 km/h óra helyett 217 km/h végsebességet ért el, és a gyorsulása is érezhetően javult.
Végül a küldetés sikeres volt, és ami a legfontosabb: a tulaj elégedett.
Támogasd a lajhárokat, hogy feltudjanak mászni a fára, válaszd a Csirmi Chiptuningot.
Obey Argento
Az Argento az egyik személyes kedvencem, igazi bolondos családi autó, ízig-vérig sportos megjelenéssel!
Ez a konkrét példány egy nagyon kedves ismerősömé, aki bátorkodott kihasználni az "xTraECU" előnyeit, több-kevesebb sikerrel. Az autó sehogy sem akart összhangban lenni magával, nehézkesen gyorsult és a végsebessége sem volt a legjobb.
Nem régóta foglalkozom az xTraECU programozásával, de ez az autó jelentette az egyik legnagyobb kihívást számomra! Nagyon nehéz volt megtalálni az arany-közép útat, hogy az autó gyorsulása és nyomatékleadása, valamint a végsebessége érezhető legyen egy ekkora beruházás után.
A műtét sikerrel zárult, a kocsi 180 km/h óra helyett 217 km/h végsebességet ért el, és a gyorsulása is érezhetően javult.
Végül a küldetés sikeres volt, és ami a legfontosabb: a tulaj elégedett.
Támogasd a lajhárokat, hogy feltudjanak mászni a fára, válaszd a Csirmi Chiptuningot.