Benefactor Schafter V12
Az első hivatalos autó, ami a Csirmi Chip keze alá került, egy Schafter V12-es!
Az autó nagyon patika állapotban várta a feltámadást, a tulajdonosa ügyelt az igényességre.
Import tuning alkatrészek, és egy frissen beszerelt, érintetlen xTraECU várta, hogy kezelésbe vehessem.
A kocsi "gyári" állapotában is abszolút használható volt, tudta amit egy ilyen autónak tudnia kell, még a 198-as korlátozást is.
A tulaj igényét kielégítve a Schafter inkább a gyorsulásra, mintsem a végsebességre lett kihegyezve, ám a 198-as korlátozást továbbra is tudja.
Az első műtét sikeres, egy jó és gyors autó, de ami a leg lényegesebb, egy elégedett ügyfél!
Gyere Te is, hozd ki a maximumot a szekeredből, és támogasd a lajhárokat!
Az első hivatalos autó, ami a Csirmi Chip keze alá került, egy Schafter V12-es!
Az autó nagyon patika állapotban várta a feltámadást, a tulajdonosa ügyelt az igényességre.
Import tuning alkatrészek, és egy frissen beszerelt, érintetlen xTraECU várta, hogy kezelésbe vehessem.
A kocsi "gyári" állapotában is abszolút használható volt, tudta amit egy ilyen autónak tudnia kell, még a 198-as korlátozást is.
A tulaj igényét kielégítve a Schafter inkább a gyorsulásra, mintsem a végsebességre lett kihegyezve, ám a 198-as korlátozást továbbra is tudja.
Az első műtét sikeres, egy jó és gyors autó, de ami a leg lényegesebb, egy elégedett ügyfél!
Gyere Te is, hozd ki a maximumot a szekeredből, és támogasd a lajhárokat!
0 Hozzászólás
0 Megosztás
1E Megtekintés
0 Vélemények