Meg is hoztuk nektek az első autónkat. Ami nem más mint a Stringer GT. Ezt az autót még egy egykori lelkes gyűjtőnk adományozta a club részére. Ráadásul ő nem is a hagyományos utcai verzió hanem az egyel már sportosabb, és erősebb utód, kinek a motorja ezuttal hátulra szorult, illetve kapott magára 4 dublacsöves karburátort. Elődéhez képest ez a verzó már keménytetővel és kevesebb króm karoszéria elemmel érkezett a piacra. Belsőleg megkapta ugyanazt a faborítást akárcsak a Stringer. Ha kicsit sportosabb és egyedibb hatásra vágynátok akkor ajánlom ezt a kis csodagépezetet. Vagy legalábbis egy testvérét. Ugyanis ez a darab továbbra is büszke helyen áll minálunk.
Meg is hoztuk nektek az első autónkat. Ami nem más mint a Stringer GT. Ezt az autót még egy egykori lelkes gyűjtőnk adományozta a club részére. Ráadásul ő nem is a hagyományos utcai verzió hanem az egyel már sportosabb, és erősebb utód, kinek a motorja ezuttal hátulra szorult, illetve kapott magára 4 dublacsöves karburátort. Elődéhez képest ez a verzó már keménytetővel és kevesebb króm karoszéria elemmel érkezett a piacra. Belsőleg megkapta ugyanazt a faborítást akárcsak a Stringer. Ha kicsit sportosabb és egyedibb hatásra vágynátok akkor ajánlom ezt a kis csodagépezetet. Vagy legalábbis egy testvérét. Ugyanis ez a darab továbbra is büszke helyen áll minálunk.